Zoeken
Contacteer ons
English (BE)
Français (Belgique)
Hey, hoe kunnen we je helpen?
Terug naar de website
NL
EN
FR
4411 Help Center
Instellingen en facturatie
Facturatie
Facturatie
Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?
1. Voor je Easy-account Ga in de 4411-app naar "Account" en kies voor "B...
Waar vind ik mijn afschriften?
Betaal je maandelijks je 4411 afschrift via kredietkaart of bankkaart? ...
Hoe kan ik overschakelen naar betaling via mijn gsm-factuur?
Als je een Proximus, Telenet, Base, Scarlet, Orange of KPN-abonnement he...
Wat moet ik doen als de betaling van mijn afschrift mislukt is?
Is een betaling niet gelukt? Geen zorgen! Je kan deze eenvoudig opnieuw ...
Wat betekent het als mijn domiciliëringsmandaat is geannuleerd door Dunning?
Wanneer je de melding krijgt dat je domiciliëringsmandaat is geannuleerd...
Waarom staat er geen btw op mijn afschrift?
Op parkeergeld is geen btw van toepassing. Parkeergeld is immers al een ...
Biedt 4411 facturatie via Peppol aan?
Nog niet. Op dit moment biedt 4411 geen facturatie via het Peppol-netwer...
Detail afschrift
Indien je hebt gekozen voor een automatische betaling via domiciliëring ...
Blacklist
Is je account blacklisted? Mogelijk heb je een betaling gemist. Kijk zek...
Welke betaalmethodes kan ik kiezen?
Betalen via kredietkaart Koppel je VISA of Mastercard aan je account en ...
Wanneer ontvang ik mijn afschrift?
Wanneer je een account aanmaakt, zal je circa een maand later je eerste ...
Kan ik een melding krijgen wanneer ik een nieuw afschrift ontvang?
Ja, we houden je via e-mail steeds op de hoogte van je nieuwe afschrifte...
Het bedrag op mijn afschrift klopt niet. Wat nu?
Vermoed je dat het bedrag op je afschrift niet correct is? Kijk dan eers...
Ik heb een betalingsachterstand, wat nu?
Heb je een betaling gemist of een herinnering van ons ontvangen? Kijk da...