Is je account blacklisted? Mogelijks heb je een betaling gemist. Kijk zeker even je afschriften en betalingen na via mijn.4411.be onder het kopje 'Afschriften'.

Let op:

  • Het is mogelijk dat je zowel over een EASY- als een PRO account beschikt. Kijk dan zeker voor beide accounts na of er geen betaling meer openstaat. Na het inloggen kan je links bovenaan switchen tussen beide accounts.
  • Is er een blokkade op het PRO account maar ben je zelf geen beheerder van dit PRO account? Neem dan even contact op met de verantwoordelijke van het PRO account.

Kijk ook zeker even je betaalmethode na binnenin je account onder de rubriek ‘Mijn betaalmethode’.

Betaal je via overschrijving of via een automatische betaling via domiciliëring of kredietkaart?

Kijk dan zeker na of je laatste betalingen zijn doorgegaan. Ga hiervoor naar de rubriek ‘Afschriften’.

Hier kan je je recente afschriften alsook je recente betalingen nakijken. Staat er nog een bedrag open, kan je dit meteen voldoen via de betaalknop.

Betaal je via telecomprovider?

Je provider voorziet de mogelijkheid om gebruik te maken van premium diensten zoals 4111. Het is mogelijk dat deze dienst voor je GSM-nummer niet actief is of dat er een limiet op deze diensten staat. Hierdoor konden we de betaling van je laatste verbruik niet uitvoeren en raakte je account geblokkeerd.

4411 heeft geen zicht op deze limiet. Je kan hiervoor dus best contact opnemen met je telecom provider

Hieronder vind je de contactpagina’s van de providers:

Wens je meteen weer gebruik te maken van onze diensten? Pas dan simpelweg je betaalmethode aan naar een automatische betaling via domicilIëring of kredietkaart. Zo zal jouw account zo meteen weer actief zijn voor nieuw verbruik.