Is een betaling niet gelukt? Geen zorgen! Je kan deze eenvoudig opnieuw uitvoeren via ons online portaal of manueel via overschrijving.
💻 Via mijn.4411.be
-
Ga naar mijn.4411.be en log in met je account.
-
Klik op “Afschriften” om een overzicht van je openstaande en betaalde afschriften te bekijken.
-
Bij een openstaand bedrag zie je een betaalknop waarmee je de betaling alsnog eenvoudig kan uitvoeren.
🏦 Betalen via overschrijving
Op het afschrift vind je ook:
-
Ons rekeningnummer
-
De correcte gestructureerde mededeling
Kies je liever voor een manuele overschrijving? Gebruik dan deze gegevens om je betaling correct te verwerken. Vermeld altijd de juiste mededeling bij een manuele betaling, zodat we je betaling correct kunnen koppelen aan je account.
18
-10
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 4 van 18
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?
- Waar vind ik mijn afschriften?
- Hoe kan ik overschakelen naar betaling via mijn gsm-factuur?
- Wat moet ik doen als de betaling van mijn afschrift mislukt is?
- Wat betekent het als mijn domiciliëringsmandaat is geannuleerd door Dunning?
- Waarom staat er geen btw op mijn afschrift?
- Biedt 4411 facturatie via Peppol aan?
- Detail afschrift
- Blacklist
- Welke betaalmethodes kan ik kiezen?