Wat moet ik doen als de betaling van mijn afschrift mislukt is? Wat moet ik doen als de betaling van mijn afschrift mislukt is?

Wat moet ik doen als de betaling van mijn afschrift mislukt is?

Is een betaling niet gelukt? Geen zorgen! Je kan deze eenvoudig opnieuw uitvoeren via ons online portaal of manueel via overschrijving.

💻 Via mijn.4411.be

  1. Ga naar mijn.4411.be en log in met je account.

  2. Klik op “Afschriften” om een overzicht van je openstaande en betaalde afschriften te bekijken.

  3. Bij een openstaand bedrag zie je een betaalknop waarmee je de betaling alsnog eenvoudig kan uitvoeren.

🏦 Betalen via overschrijving

Op het afschrift vind je ook:

  • Ons rekeningnummer

  • De correcte gestructureerde mededeling

Kies je liever voor een manuele overschrijving? Gebruik dan deze gegevens om je betaling correct te verwerken. Vermeld altijd de juiste mededeling bij een manuele betaling, zodat we je betaling correct kunnen koppelen aan je account.