Waar vind ik mijn afschriften? Waar vind ik mijn afschriften?

Waar vind ik mijn afschriften?

Betaal je maandelijks je 4411 afschrift via kredietkaart of bankkaart?

Dan kan je je afschriften steeds terugvinden in je 4411 account. Je nieuwe afschrift zal steeds op dezelfde dag van de maand worden opgemaakt indien er verbruik is geweest de voorafgaande maand.

Via mijn.4411.be

  1. Log in en klik links op "Afschriften"
  2. Hier vind je een overzicht van al je afschriften. Klik hier om naar mijn.4411.be te gaan

In de 4411-app

  1. Ga in de app naar "Account" en klik op "Afschriften"
  2. Hier kan je je open en betaalde afschriften bekijken, downloaden en opslaan.

NL@2x.png

Betaal je je 4411 verbruik via je telecomfactuur?

In dit geval kan je je verbruik terugvinden terugvinden in je 4411 account.

De facturatie zal echter verlopen via je telecomprovider en kan je gemakkelijk terugvinden op je telecomfactuur. Dit zal worden weergegeven onder de rubriek ‘diensten door derden’.

Gebruik je 4411 via een andere app?

Maak je gebruik van de 4411 diensten via een andere app zoals KBC, Belfius of MyProximus?
In dit geval houden we geen overzicht voor je bij in het 4411 account. In de gebruikte app kan je een overzicht terugvinden van de uitgevoerde parkeersessies.