Betaal je maandelijks je 4411 afschrift via kredietkaart of bankkaart?
Dan kan je je afschriften steeds terugvinden in je 4411 account. Je nieuwe afschrift zal steeds op dezelfde dag van de maand worden opgemaakt indien er verbruik is geweest de voorafgaande maand.
Via mijn.4411.be
- Log in en klik links op "Afschriften"
- Daar vind je een overzicht van al je afschriften. Klik hier om naar mijn.4411.be te gaan. Indien je zowel een Easy als een PRO-account hebt, maak je linksbovenaan eerst de keuze tussen beide accounts.
In de 4411-app
- Ga in de app naar "Account" en klik op "Afschriften"
- Daar kan je je open en betaalde afschriften bekijken, downloaden en opslaan.
Let op: dat zijn enkel de afschriften van je Easy-account. Indien je de afschriften van je PRO-account wenst te downloaden, ga je via mijn.4411.be (zie hoger).
Betaal je je 4411 verbruik via je telecomfactuur?
De facturatie zal dan verlopen via je telecomprovider en kan je gemakkelijk terugvinden op je telecomfactuur. Dit zal worden weergegeven onder de rubriek ‘diensten door derden’. Wens je een overzicht van de aangerekende sessies te downloaden, dan kan dit op mijn.4411.be onder het kopje "Verbruik".
Gebruik je 4411 via een andere app?
Maak je gebruik van de 4411 diensten via een andere app zoals KBC, Belfius of MyProximus?
In dat geval houden we geen overzicht voor je bij in het 4411 account. In de gebruikte app kan je een overzicht van de uitgevoerde parkeersessies terugvinden.
Was dit artikel nuttig?
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?
- Waar vind ik mijn afschriften?
- Hoe kan ik overschakelen naar betaling via mijn gsm-factuur?
- Detail afschrift
- Blacklist
- Welke betaalmethodes kan ik kiezen?
- Wanneer ontvang ik mijn afschrift?
- Kan ik een melding krijgen wanneer ik een nieuw afschrift ontvang?
- Het bedrag op mijn afschrift klopt niet. Wat nu?
- Ik heb een betalingsachterstand, wat nu?