Wanneer je de melding krijgt dat je domiciliëringsmandaat is geannuleerd door Dunning, betekent dit dat je automatische betaling via domiciliëring werd stopgezet na herhaaldelijke mislukte incassopogingen.
Waarom gebeurt dit?
Dit gebeurt meestal wanneer:
-
Er onvoldoende saldo op je rekening stond tijdens de incassopoging.
-
Je bank de domiciliëring heeft geweigerd of ingetrokken.
-
Er meerdere betalingsherinneringen zijn verstuurd, zonder resultaat.
Na deze mislukte pogingen sluit het systeem je mandaat automatisch af voor verdere incasso’s.
Wat nu?
-
Openstaande bedragen kan je nog steeds betalen via de betaalknop op mijn.4411.be onder "Afschriften"
-
Wil je domiciliëring opnieuw activeren? Ga naar mijn.4411.be, onder “mijn betaalmethode” en maak een nieuw mandaat aan.
6
-2
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 6
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?
- Waar vind ik mijn afschriften?
- Hoe kan ik overschakelen naar betaling via mijn gsm-factuur?
- Wat moet ik doen als de betaling van mijn afschrift mislukt is?
- Wat betekent het als mijn domiciliëringsmandaat is geannuleerd door Dunning?
- Waarom staat er geen btw op mijn afschrift?
- Biedt 4411 facturatie via Peppol aan?
- Detail afschrift
- Blacklist
- Welke betaalmethodes kan ik kiezen?