Indien je hebt gekozen voor een automatische betaling via domiciliëring of kredietkaart zal je maandelijks van ons een afschrift per mail ontvangen. Kijk dus zeker na of het e-mailadres in je account correct is.
In dit afschrift kan je je maandelijkse verbruik terugvinden alsook een detail van dit verbruik. Hiervoor scroll je even wat naar beneden in het afschrift. Vanaf de 3de pagina kan je het detail terugvinden. Een overzicht van al jouw afschriften kan je ook gemakkelijk via je 4411 account terugvinden, op mijn.4411.be onder de rubriek ‘Afschriften’.
Let op:
- Betaal je via je telecomfactuur? In dit geval zal je geen afschriften via 4111 ontvangen. Je verbruik zal maandelijks worden weergegeven op je telecomfactuur.
- Maak je gebruik van 4411 via een andere app zoals KBC of Belfius? Dan ontvang je ook geen maandelijkse afschriften via 4411. Je verbruik is terug te vinden in de gebruikte app.
Gerelateerd aan:
159
-65
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 47 van 159
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?
- Waar vind ik mijn afschriften?
- Hoe kan ik overschakelen naar betaling via mijn gsm-factuur?
- Detail afschrift
- Blacklist
- Welke betaalmethodes kan ik kiezen?
- Wanneer ontvang ik mijn afschrift?
- Kan ik een melding krijgen wanneer ik een nieuw afschrift ontvang?
- Het bedrag op mijn afschrift klopt niet. Wat nu?
- Ik heb een betalingsachterstand, wat nu?