Heb je een betaling gemist of een herinnering van ons ontvangen?
Kijk dan zeker je betaalmethode na in je 4411 account. Het is mogelijk dat de link met je kredietkaart/debetkaart niet meer geldig is, of dat de automatische inning is mislukt. Je kan dan best de betaalgegevens via je account opnieuw ingeven.
➡️ Let op: Indien je je betaalgegevens opnieuw ingeeft, zullen we het openstaande bedrag meteen proberen te innen bij je bank. Het is dus niet nodig dat bedrag via een andere methode (overschrijving, betaalknop) te betalen. Zo vermijd je een dubbele betaling! 💸
344
-130
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 107 van 344
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?
- Waar vind ik mijn afschriften?
- Hoe kan ik overschakelen naar betaling via mijn gsm-factuur?
- Detail afschrift
- Blacklist
- Welke betaalmethodes kan ik kiezen?
- Wanneer ontvang ik mijn afschrift?
- Kan ik een melding krijgen wanneer ik een nieuw afschrift ontvang?
- Het bedrag op mijn afschrift klopt niet. Wat nu?
- Ik heb een betalingsachterstand, wat nu?