Vermoed je dat het bedrag op je afschrift niet correct is? Kijk dan eerst je afgelopen sessies goed na.
- Via de 4411-app klik je op "Historiek" om je sessies te raadplegen.
- Via mijn.4411.be kan je via "Verbruik' je uitgevoerde sessies bekijken. Ga naar mijn.4411.be.
- Op je afschrift vind je eveneens een overzicht van alle sessies die daarop werden aangerekend.
Merk je een fout op? Neem hier contact met ons op, we helpen je graag verder!
134
-72
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 31 van 134
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?
- Waar vind ik mijn afschriften?
- Hoe kan ik overschakelen naar betaling via mijn gsm-factuur?
- Detail afschrift
- Blacklist
- Welke betaalmethodes kan ik kiezen?
- Wanneer ontvang ik mijn afschrift?
- Kan ik een melding krijgen wanneer ik een nieuw afschrift ontvang?
- Het bedrag op mijn afschrift klopt niet. Wat nu?
- Ik heb een betalingsachterstand, wat nu?