Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen? Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?

Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?

Ga in de 4411-app naar "Account" en kies voor "Betaalmethode"

NL.png

Betalen via kredietkaart

Koppel je VISA of Mastercard aan je account en je verbruik zal maandelijks worden ingehouden van je gekoppelde kredietkaart.

  1. Kies als betaalmethode ‘kredietkaart’
  2. Selecteer het type kredietkaart: Visa of Mastercard
  3. Vul je kredietkaartgegevens in en klik op ‘betaalmethode wijzigen’.
  4. Je zal worden doorverwezen naar je bankinstelling om de registratie te voltooien.

Let op: Het koppelen van een kredietkaart via VPN-verbinding kan problemen geven. Ook bepaalde pop up blockers kunnen het koppelingsproces hinderen. Kijk dus zeker even na dat er geen VPN of pup up blocker actief is.

 

Payment-method-card-NL.png

 

Betalen via bankkaart

Koppel je debetkaart aan je account en je verbruik zal maandelijks worden ingehouden van je gekoppelde debet kaart.

  1. Kies als betaalmethode ‘bankkaart’ of ‘betalen via bankrekening’.
  2. Vul je gegevens in en klik op ‘betaalmethode wijzigen’
  3. Je zal worden doorverwezen naar onze betaalpartner om je mandaat te ondertekenen. Dit kan via je bankkaart of via Itsme.

Betalen via telecomfactuur

Ben je Proximus, Telenet, Base, Scarlet of Orange-abonnee?  Dan kan je je kosten laten verrekenen via je gsm-factuur. Ga zeker even na bij je provider of je abonnement een koppeling met 4411 toelaat.

➡️ Let op: Om voor deze betaalmethode te kunnen kiezen, moet je saldo op €0,00 staan, er mag dus geen openstaand bedrag meer op je account staan. Wacht tot je eerstvolgende afschrift betaald is en wijzig dan je betaalmethode. Meer info over overschakelen naar betalen via GSM-factuur vind je hier.

Telecom-providors.png