Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen? Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?

Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?

1. Voor je Easy-account

Ga in de 4411-app naar "Account" en kies voor "Betaalmethode" of surf naar mijn.4411.be en klik daar na het inloggen op "Mijn betaalmethode".

NL.png

Betalen via kredietkaart

Koppel je VISA of Mastercard aan je account en je verbruik zal maandelijks worden ingehouden van je gekoppelde kredietkaart.

  1. Kies als betaalmethode ‘kredietkaart
  2. Selecteer het type kredietkaart: Visa of Mastercard
  3. Vul je kredietkaartgegevens in en klik op ‘betaalmethode wijzigen’
  4. Je zal worden doorverwezen naar je bankinstelling om de registratie te voltooien

Let op: De koppeling van een kredietkaart via een VPN-verbinding kan problemen geven. Ook bepaalde pop-upblockers kunnen het koppelingsproces hinderen. Kijk dus zeker even na dat er geen VPN of pup-upblocker actief is.

Betalen via bankkaart

Koppel je debetkaart aan je account en je verbruik zal maandelijks worden ingehouden van je gekoppelde bankrekening.

  1. Kies als betaalmethode ‘bankkaart’ of ‘betalen via bankrekening
  2. Vul je gegevens in en klik op ‘betaalmethode wijzigen’
  3. Je zal worden doorverwezen naar onze betaalpartner om je mandaat te ondertekenen

Payment-method-card-NL.png

Betalen via telecomfactuur

Ben je Proximus, Telenet, Base, Scarlet, Orange of KPN-abonnee? Dan kan je je kosten laten verrekenen via je gsm-factuur. Ga zeker even bij je provider na of je abonnement aankopen buiten bundel, en dus een koppeling met 4411, toelaat.

➡️ Let op: Om voor deze betaalmethode te kunnen kiezen, moet je saldo op €0,00 staan. Er mag dus geen openstaand afschrift of huidig verbruik meer op je account staan. Wacht tot je eerstvolgende afschrift betaald is en wijzig dan je betaalmethode. Meer info over overschakelen naar betalen via gsm-factuur vind je hier.

Telecom-providors.png