Wat als ik een nieuw gsm-nummer heb? Wat als ik een nieuw gsm-nummer heb?

Wat als ik een nieuw gsm-nummer heb?

Indien je bij 4411 al met je gsm-nummer geregistreerd bent, maar je hebt ondertussen een nieuw nummer, dan heb je 2 opties voor je account. 

 

1. Je bestaande account behouden en aanpassen

Indien je je oude account wenst te behouden, kan je je nieuw nummer aan het account toevoegen:

  1. Log in op mijn.4411.io
  2. Klik links op "Mijn gsm-nummers"
  3. Klik op "+ Voeg een gsm-nummer toe" en voeg zo je nieuw nummer toe
  4. Klik op het nieuwe nummer en zet "Accountmanagement toegelaten" aan

Vervolgens kan je het oude nummer verwijderen:

  1. Je logt in op mijn.4411.io met het nieuwe nummer
  2. Klik op "Mijn gsm-nummers"
  3. Verwijder het oude nummer door rechts op het vuilbakje te klikken

Zo is je account volledig ingesteld. Indien je op mijn.4411.io met je nieuwe gsm-nummer geen bewerkingen kan doen of eventuele afschriften kan bekijken, kan je best met de 4411-klantendienst contact opnemen. 

 

2. Een nieuw account aanmaken

Je kan er ook voor kiezen om een nieuw account met je nieuw nummer aan te maken. Daarvoor moet je het oude account eerst verwijderen

➡️ Let op: een account kan je enkel verwijderen indien het account geen openstaande bedragen meer heeft. Meer info kan je hier vinden. 

 

Vervolgens maak je een nieuw account aan door je met je nieuwe nummer te registreren. Je doorloopt alle stappen om het account te vervolledigen. Meer info over de registratie vind je hier

Een belangrijk nadeel is dat je bij een nieuw account je eerdere parkeersessies en afschriften niet meer kan bekijken. In het geval van boetes of je boekhouding, kan je de 4411-klantendienst contacteren om zo meer info over oude sessies te vragen.