Geen paniek! Je logt altijd in via je gsm-nummer, kijk dus na of je zeker het juiste nummer ingegeven hebt.
Via de 4411-app
- Klik op het inlogscherm op 'Wachtwoord vergeten?'
- Geef je gsm-nummer in en klik op 'Krijg verificatiecode'
- Je ontvangt een verificatiecode via sms, geef die in en klik op 'Code controleren'
- Kies nu een nieuw wachtwoord, met dat wachtwoord kan je inloggen via de 4411-app of via mijn.4411.be. Klik op 'Login'
➡️ Heb je geen verificatiecode ontvangen? Neem hier contact met ons op, we helpen je graag verder!
Via mijn.4411.be
Als je je wachtwoord vergeten bent, klik je op de inlogpagina rechtsonder op ‘wachtwoord vergeten’. Je krijgt dan een sms met een verificatiecode om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
67
-15
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 26 van 67
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Heb je een mail/SMS ontvangen betreffende het kwijtschelden van een openstaande schuld?
- Diensten in- en uitschakelen
- Gsm-nummers en nummerplaten exporteren
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
- Hoe kan ik mijn gsm-nummer aanpassen?
- Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen?
- Kan ik meerdere gsm-nummers registreren op hetzelfde account?
- Hoe kan ik een cadeaubon toevoegen aan mijn account?
- Hoe kan ik mijn account afsluiten?