Heb je een mail/SMS ontvangen betreffende het kwijtschelden van een openstaande schuld? Heb je een mail/SMS ontvangen betreffende het kwijtschelden van een openstaande schuld?

Heb je een mail/SMS ontvangen betreffende het kwijtschelden van een openstaande schuld?

Het is mogelijk dat er wegens een fout in ons systeem een schuld was blijven openstaan in je 4411 account. Hierdoor was het niet mogelijk je 4411 account te gebruiken.

Deze openstaande schuld zal kwijtgescholden worden zodat je meteen weer gebruik kan maken van de diensten.
 
Hoe kon dit gebeuren?
 
Je hebt een nieuw GSM-nummer en in het verleden behoorde dit GSM-nummer toe aan een andere gebruiker.
Aangezien 4411 parkeersessies koppelt aan je GSM-nummer is er een mogelijkheid dat de vorige gebruiker nog een openstaande schuld had. Deze schuld is natuurlijk niet van jou en daarom schelden we dit bedrag kwijt.
 
Je had een kleine openstaande schuld uit het verleden en was dit vergeten.
Mogelijks heb je in het verleden gebruik gemaakt van de 4411 diensten en ben je dit bedrag vergeten te betalen. Hierdoor was je account niet meer actief. Dit bedrag zullen we kwijtschelden waardoor je account meteen weer actief is.