We hebben het voor jou eenvoudiger gemaakt je accountgegevens rechtstreeks aan te passen in de app. Je kan dit terugvinden onder ‘Account’. Zorg er wel voor dat je app up-to-date is.
Persoonlijke gegevens in een wip aangepast
Onder de ‘Wijzig’-knop pas je jouw naam, adres en e-mailadres aan. Dit zijn de gegevens die worden gebruikt op je maandelijkse aanrekening en voor het ontvangen van marketing e-mails.
Deze wijzigingen zijn voor jouw Easy-account.
Wens je de accountgegevens van je PRO-account te wijzigen? Daarvoor surf je naar mijn.4411.be.
Na het inloggen klik je bovenaan eerst op PRO en vervolgens op "Mijn profielgegevens".
Je taal kiezen en account instellen
Graag je app-taal aanpassen naar het Frans of Engels? Pas het aan via ‘Taal’! Andere communicatie zoals e-mails en facturatie zullen ook hiernaar aangepast worden. Daarnaast kan je onder account nog steeds je ‘Betaalmethode’ wijzigen, alsook je ‘Voertuigen’ beheren.
Parkeermeldingen instellen
Kies zelf wanneer je herinneringen wenst te ontvangen tijdens je lopende en beëindigde parkeersessie. Via ‘App meldingen’ kies je het type meldingen die je wenst te ontvangen en ook de frequentie. Zo kan je kiezen voor een melding na 15 minuten of pas na 2 uur.
P.s. Stel deze in om zo nooit meer een sessie te vergeten stoppen 🤫
Krijg betere ondersteuning
Heb je hulp nodig? Je vindt het antwoord op je vragen nu makkelijker terug in de app via de link naar onze ‘FAQ’. Indien je nog verdere ondersteuning nodig hebt, kan dat nu eenvoudig via ‘Meld een probleem’.
Was dit artikel nuttig?
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Diensten in- en uitschakelen
- Gsm-nummers en nummerplaten exporteren
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
- Hoe kan ik mijn gsm-nummer aanpassen?
- Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen?
- Kan ik meerdere gsm-nummers registreren op hetzelfde account?
- Hoe kan ik een cadeaubon toevoegen aan mijn account?
- Hoe kan ik mijn account afsluiten?
- Accountgegevens aanpassen in de app