Accountgegevens aanpassen in de app Accountgegevens aanpassen in de app

Accountgegevens aanpassen in de app

We hebben het voor jou eenvoudiger gemaakt je accountgegevens rechtstreeks aan te passen in de app. Je kan dit terugvinden onder ‘Account’. Zorg er wel voor dat je app up-to-date is.

Persoonlijke gegevens in een wip aangepast

Onder de ‘Wijzig’-knop pas je jouw naam, adres en e-mailadres aan. Dit zijn de gegevens die worden gebruikt op je maandelijkse aanrekening en voor het ontvangen van marketing e-mails.

Mockup 1 NL.png

Mockup 2 NL.png

Deze wijzigingen zijn voor jouw Easy-account.

Wens je de accountgegevens van je PRO-account te wijzigen? Daarvoor surf je naar mijn.4411.be.

Na het inloggen klik je bovenaan eerst op PRO en vervolgens op "Mijn profielgegevens". 

Je taal kiezen en account instellen

Graag je app-taal aanpassen naar het Frans of Engels? Pas het aan via ‘Taal’! Andere communicatie zoals e-mails en facturatie zullen ook hiernaar aangepast worden. Daarnaast kan je onder account nog steeds je ‘Betaalmethode’ wijzigen, alsook je ‘Voertuigen’ beheren.

Parkeermeldingen instellen

Kies zelf wanneer je herinneringen wenst te ontvangen tijdens je lopende en beëindigde parkeersessie. Via ‘App meldingen’ kies je het type meldingen die je wenst te ontvangen en ook de frequentie. Zo kan je kiezen voor een melding na 15 minuten of pas na 2 uur.
P.s. Stel deze in om zo nooit meer een sessie te vergeten stoppen 🤫

Mockup 3 NL.png

Krijg betere ondersteuning

Heb je hulp nodig? Je vindt het antwoord op je vragen nu makkelijker terug in de app via de link naar onze ‘FAQ’. Indien je nog verdere ondersteuning nodig hebt, kan dat nu eenvoudig via ‘Meld een probleem’.

Mockup 4 NL.png