Via het 4411 account kan je gemakkelijk de verschillende mobiliteitsdiensten voor gebruik activeren/deactiveren. Zo beslis je zelf of je werknemers kunnen straatparkeren, garageparkeren, en/of NMBS- en De Lijn-tickets kunnen aankopen. Dat kan worden ingesteld voor het volledige PRO-account, of voor elke werknemer individueel.
1. Voor het volledige PRO-account
Indien je ervoor kiest om een bepaalde dienst te activeren/deactiveren voor het volledige PRO-account, zal elke toegewezen werknemer wel of juist geen gebruik kunnen maken van de gekozen diensten.
- Ga naar mijn.4411.be en klik op ‘Mijn profielgegevens’
- Scrol naar ‘Beheer diensten’
- Vink daar de gewenste dienst aan/uit
2. Voor elke werknemer individueel
Hier kan je voor eender welk gsm-nummer afzonderlijk instellen welke diensten er gebruikt mogen worden. Let op: Op accountniveau moet die dienst wel aangevinkt zijn.
Via mijn.4411.be:
- Ga naar mijn.4411.be en klik op ‘Mijn GSM-nummers’
- Klik op het desbetreffende GSM-nummer
- Scrol naar ‘Beheer diensten’ en vink hier de gewenste dienst aan/uit
Via de 4411-app
- Ga in de 4411-app naar 'Account' en klik op 'PRO-beheerder'
- Klik op 'Werknemers' en selecteer de werknemer
- Je ziet nu de mobiliteitsdiensten die voor deze werknemer geactiveerd zijn. Klik op 'Wijzig werknemer' om deze aan te passen
- Vink hier de gewenste dienst aan/uit
15
-5
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 5 van 15