Toegelaten diensten beheren Toegelaten diensten beheren

Toegelaten diensten beheren

Via het 4411 account kan je gemakkelijk de verschillende mobiliteitsdiensten voor gebruik activeren/deactiveren. Zo beslis je zelf of je werknemers kunnen straatparkeren, garageparkeren, en/of NMBS- en De Lijn-tickets kunnen aankopen. Dat kan worden ingesteld voor het volledige PRO-account, of voor elke werknemer individueel. 

1. Voor het volledige PRO-account

Indien je ervoor kiest om een bepaalde dienst te activeren/deactiveren voor het volledige PRO-account, zal elke toegewezen werknemer wel of juist geen gebruik kunnen maken van de gekozen diensten.

  1. Ga naar mijn.4411.be en klik op ‘Mijn profielgegevens
  2. Scrol naar ‘Beheer diensten
  3. Vink daar de gewenste dienst aan/uit

2. Voor elke werknemer individueel

Hier kan je voor eender welk gsm-nummer afzonderlijk instellen welke diensten er gebruikt mogen worden. Let op: Op accountniveau moet die dienst wel aangevinkt zijn.

Via mijn.4411.be:

  1. Ga naar mijn.4411.be en klik op ‘Mijn GSM-nummers
  2. Klik op het desbetreffende GSM-nummer
  3. Scrol naar ‘Beheer diensten’ en vink hier de gewenste dienst aan/uit

Via de 4411-app

  1. Ga in de 4411-app naar 'Account' en klik op 'PRO-beheerder'
  2. Klik op 'Werknemers' en selecteer de werknemer
  3. Je ziet nu de mobiliteitsdiensten die voor deze werknemer geactiveerd zijn. Klik op 'Wijzig werknemer' om deze aan te passen
  4. Vink hier de gewenste dienst aan/uit