Kredietlimiet voor de verschillende gsm-nummers instellen Kredietlimiet voor de verschillende gsm-nummers instellen

Kredietlimiet voor de verschillende gsm-nummers instellen

Je kan ervoor kiezen om per werknemer een maximumbedrag in te stellen. Indien de werknemer dat bedrag bereikt heeft, zal die persoon geen nieuwe sessie onder het PRO-account kunnen starten. Onder zijn persoonlijke Easy-account is dat wel nog mogelijk.

Via mijn.4411.be:

  1. Ga naar "Mijn gsm-nummers"
  2. Zoek via de handige zoekfunctie het gsm-nummer op
  3. Klik op het desbetreffende gsm-nummer
  4. Onder "Beheer kredietlimiet" kan je voor een gsm-nummer een kredietlimiet instellen

Via de 4411-app:

  1. Ga in de 4411-app naar "Account" en klik op "PRO-beheerder"
  2. Klik op "Werknemers" en selecteer de werknemer/het gsm-nummer
  3. Je ziet voor die werknemer zijn huidig kredietlimiet. Om die te wijzigen, klik je op "Wijzig werknemer"
  4. Geef de gewenste kredietlimiet in