Je kan ervoor kiezen om per werknemer een maximumbedrag in te stellen. Indien de werknemer dat bedrag bereikt heeft, zal die persoon geen nieuwe sessie onder het PRO-account kunnen starten. Onder zijn persoonlijke Easy-account is dat wel nog mogelijk.
Via mijn.4411.be:
- Ga naar "Mijn gsm-nummers"
- Zoek via de handige zoekfunctie het gsm-nummer op
- Klik op het desbetreffende gsm-nummer
- Onder "Beheer kredietlimiet" kan je voor een gsm-nummer een kredietlimiet instellen
Via de 4411-app:
- Ga in de 4411-app naar "Account" en klik op "PRO-beheerder"
- Klik op "Werknemers" en selecteer de werknemer/het gsm-nummer
- Je ziet voor die werknemer zijn huidig kredietlimiet. Om die te wijzigen, klik je op "Wijzig werknemer"
- Geef de gewenste kredietlimiet in
34
-12
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 11 van 34