Kredietlimiet voor de verschillende gsm-nummers instellen Kredietlimiet voor de verschillende gsm-nummers instellen

Kredietlimiet voor de verschillende gsm-nummers instellen

Je kan ervoor kiezen om per werknemer een maximumbedrag in te stellen. Indien de werknemer dat bedrag bereikt heeft, zal die persoon geen nieuwe sessie onder het PRO-account kunnen starten. Onder zijn persoonlijke Easy-account is dat wel nog mogelijk.

Via mijn.4411.be:

  1. Ga naar "Mijn gsm-nummers"
  2. Zoek via de handige zoekfunctie het gsm-nummer op
  3. Klik op het desbetreffende gsm-nummer
  4. Onder "Beheer kredietlimiet" kan je voor een gsm-nummer een kredietlimiet instellen

Via de 4411-app:

  1. Ga in de 4411-app naar "Account" en klik op "PRO-beheerder"
  2. Klik op "Werknemers" en selecteer de werknemer/het gsm-nummer
  3. Je ziet voor die werknemer zijn huidig kredietlimiet. Om die te wijzigen, klik je op "Wijzig werknemer"
  4. Geef de gewenste kredietlimiet in

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 10
Contacteer ons