Als fleetbeheerder kan je instellen tussen welke uren en op welke dagen je werknemers mogen parkeren onder het 4411 PRO-account. Wenst de werknemer buiten die tijdssloten te parkeren, is dat enkel mogelijk via zijn/haar Easy-account en niet via het PRO-account.
- Ga naar mijn.4411.be en klik op ‘Mijn GSM-nummers’
- Klik op het desbetreffende GSM-nummer en scrol naar ‘Tijdssloten’
- Kies onder ‘Tijdsslot toevoegen’ de correcte dag en de uren waartussen de werknemer mag parkeren
- Klik op ‘Toevoegen’
- Verwijder het huidige tijdslot door op het vuilbakje uiterst rechts te klikken
Let op: Ingestelde tijdssloten hebben enkel invloed op de start van je sessie. Via het PRO-account kunnen werknemers enkel binnen het tijdsslot een parkeersessie starten. Nadat een sessie gestart werd, kan de sessie tot buiten het tijdsslot doorlopen.
13
-9
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 13