Komt er een nieuwe werknemer bij? Of verlaat een werknemer de organisatie? Via het 4411-fleetbeheer kan je gemakkelijk de gsm-nummers beheren in je 4411-PRO-account.

Gsm-nummer toevoegen/verwijderen:

Via mijn.4411.be (toegang tot alle instellingen):

  1. Ga naar "Mijn gsm-nummers" en ga onderaan naar "Voeg een gsm-nummer toe"
  2. Selecteer het correcte land en geef het gsm-nummer in
  3. Vink het vakje aan voor "Ik ben geen robot" en volg de verdere stappen
  4. Klik op "Toevoegen"
  5. Om het gsm-nummer te verwijderen, klik je op het vuilbakje aan de rechterkant.
  6. Om een naam te koppelen aan het gsm-nummer, klik je op het toegevoegde gsm-nummer en vul je daar de naam in.

Via de 4411-app (beperkte toegang tot alle instellingen):

  1. Ga in de 4411-app naar "Account" en klik op "Pro-beheerder"
  2. Selecteer "Werknemers"
  3. Klik op "Voeg werknemer toe"
    Je kan op dit scherm al wat instellingen beheren, ga naar mijn.4411.be voor toegang tot alle instellingen per werknemer.
  4. Vul de gegevens in en klik op "Voeg werknemer toe"

➡️ Let op: Krijg je na het toevoegen deze foutmelding: "Dit gsm-nummer kan niet worden uitgenodigd omdat het reeds aan een andere klant werd toegewezen"? In dat geval is dat gsm-nummer al aan een ander PRO-account toegewezen. Je kan best inloggen met dat gsm-nummer en nakijken of er al een PRO-account actief is voor het gsm-nummer.