Komt er een nieuwe werknemer bij? Of verlaat een werknemer de organisatie? Via het 4411-fleetbeheer kan je gemakkelijk de gsm-nummers beheren in je 4411-PRO-account.
Gsm-nummer toevoegen/verwijderen:
Via mijn.4411.be (toegang tot alle instellingen):
- Ga naar "Mijn gsm-nummers" en ga onderaan naar "Voeg een gsm-nummer toe"
- Selecteer het correcte land en geef het gsm-nummer in
- Vink het vakje aan voor "Ik ben geen robot" en volg de verdere stappen
- Klik op "Toevoegen"
- Om het gsm-nummer te verwijderen, klik je op het vuilbakje aan de rechterkant.
- Om een naam te koppelen aan het gsm-nummer, klik je op het toegevoegde gsm-nummer en vul je daar de naam in.
Via de 4411-app (beperkte toegang tot alle instellingen):
- Ga in de 4411-app naar "Account" en klik op "Pro-beheerder"
- Selecteer "Werknemers"
- Klik op "Voeg werknemer toe"
Je kan op dit scherm al wat instellingen beheren, ga naar mijn.4411.be voor toegang tot alle instellingen per werknemer. - Vul de gegevens in en klik op "Voeg werknemer toe"
➡️ Let op: Krijg je na het toevoegen deze foutmelding: "Dit gsm-nummer kan niet worden uitgenodigd omdat het reeds aan een andere klant werd toegewezen"? In dat geval is dat gsm-nummer al aan een ander PRO-account toegewezen. Je kan best inloggen met dat gsm-nummer en nakijken of er al een PRO-account actief is voor het gsm-nummer.
40
-24
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 8 van 40