Zoeken
Contacteer ons
English (BE)
Français (Belgique)
Hey, hoe kunnen we je helpen?
Terug naar de website
NL
EN
FR
4411 Help Center
Parkeren
Parkeren via app
Parkeren via app
Wat als het bedrag van de parkeersessie niet klopt?
Steden en gemeenten bepalen de tarieven van de verschillende zones. 4411...
Ik word aangerekend voor een sessie die ik niet heb uitgevoerd, wat nu?
Controleer eerst welke gsm-nummers en nummerplaten tot jouw account hore...
Hoe start en stop ik een parkeersessie?
Een parkeersessie starten en stoppen via de 4411-app is eenvoudig. Zorg ...
Ik ben mijn parkeersessie vergeten te stoppen. Wat nu?
Sta je niet meer geparkeerd en merk je dat je parkeersessie nog lopende ...
Hoe kan ik voorkomen dat ik mijn parkeersessie vergeet te stoppen?
Via de app kan je meldingen en herinneringen instellen zodat je geen enk...
Ik heb een boete/retributie ontvangen, wat nu?
Een retributie of boete is natuurlijk niet fijn. Retributies worden echt...
Hoe werkt het dagticket?
In sommige zones kan je voor een dagticket kiezen: je betaalt een vas...
Kan ik voor meerdere voertuigen tegelijk betalen?
Ja, met de 4411-app kan je voor meerdere voertuigen op hetzelfde moment ...
Hoe ziet de parkeerwachter dat ik betaald heb?
Wanneer je een parkeersessie start, kies je voor welke nummerplaat je wi...