Controleer eerst welke gsm-nummers en nummerplaten tot jouw account horen. Sessies worden namelijk per account afgerekend.
Helaas kunnen we sessies niet corrigeren. Op het moment van de sessie stond de nummerplaat in je account. Ook zijn we contractueel verplicht om de bedragen aan de steden door te storten.
Je kan altijd je sessies in de app controleren door op 'Historiek' te klikken. Via mijn.4411.be vind je je sessies onder 'Verbruik'.
104
-74
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 15 van 104
Artikelen in deze sectie
- Wat als het bedrag van de parkeersessie niet klopt?
- Ik word aangerekend voor een sessie die ik niet heb uitgevoerd, wat nu?
- Hoe start en stop ik een parkeersessie?
- Ik ben mijn parkeersessie vergeten te stoppen. Wat nu?
- Hoe kan ik voorkomen dat ik mijn parkeersessie vergeet te stoppen?
- Ik heb een boete/retributie ontvangen, wat nu?
- Hoe werkt het dagticket?
- Kan ik voor meerdere voertuigen tegelijk betalen?
- Hoe ziet de parkeerwachter dat ik betaald heb?