4411 werkt voor garageparkeren samen met partners. Deze partners beheren de tarieven en de infrastructuur van de parkeergarages.
Indien je een parkeersessie wenst te betwisten raden we je aan om contact op te nemen met de partner waar de parkeersessie heeft plaatsgevonden. Aan de hand van camerabeelden kan er dan verder nagekeken worden wat er precies misliep.
- Q-Park: https://www.q-park.be/nl-be/klantendienst/open-parkeersessie-stoppen/
- Sint-Truiden parking GAZO & LAGO: parkeerwinkel@sint-truiden.be
- Sint-Truiden parking Stayen: communicatie@stayen.com
- Parking De Singel Antwerpen: ben.vandermueren@desingel.be
- P+R Parkings Antwerpen: antwerpen@parkeren.be
- Parking Firoel Antwerpen (Congresstraat): Info@parkingfiroel.be
- Parking Clemenspoort Gent: parking@clemenspoort.be
- Parking Campus en Place de La Digue Charleroi: comptabilite@rca.charleroi.be
- Parking De Bond Leuven: pw-debond@parkeren.be
- Parking Vaartkom Leuven: pw-leuven@parkeren.be
- Kroonparking Aalst: info@bonny.be
68
-56
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 6 van 68
Artikelen in deze sectie
- Hoe weet ik dat mijn parkeersessie via nummerplaatherkenning gestart/gestopt is?
- Wat is nummerplaatherkenning en hoe werkt het?
- Hoe activeer ik nummerplaatherkenning?
- Wat doe ik als ik een garage binnen of buiten rijd?
- Wat als mijn sessie nog actief is wanneer ik de parking verlaten heb?
- Wat als mijn nummerplaat wordt herkend maar er toch een ticket wordt aangeboden?
- Kunnen meerdere accounts tegelijkertijd dezelfde nummerplaat activeren voor nummerplaatherkenning?
- Waar kan ik garageparkeren met 4411?
- Ik kan nummerplaatherkenning niet activeren, wat nu?
- Wat zijn tijdelijke voertuigen?