Heb je de parkeergarage reeds verlaten, maar loopt de parkeersessie nog steeds in je 4411 account? Dan neem je best even contact op met de beheerder van de parkeergarage. Zij kunnen die sessie voor je stopzetten. Je vindt de contactgegevens per parkeergarage hieronder:
- Q-Park: https://www.q-park.be/nl-be/klantendienst/open-parkeersessie-stoppen/
- Sint-Truiden parking GAZO & LAGO: parkeerwinkel@sint-truiden.be
- Sint-Truiden parking Stayen: communicatie@stayen.com
- Parking De Singel Antwerpen: ben.vandermueren@desingel.be
- P+R Parkings Antwerpen: antwerpen@parkeren.be
- Parking Firoel Antwerpen (Congresstraat): Info@parkingfiroel.be
- Parking Clemenspoort Gent: parking@clemenspoort.be
- Parking Campus en Place de La Digue Charleroi: comptabilite@rca.charleroi.be
- Parking De Bond Leuven: pw-debond@parkeren.be
- Parking Vaartkom Leuven: pw-leuven@parkeren.be
- Kroonparking Aalst: info@bonny.be
115
-13
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 51 van 115
Artikelen in deze sectie
- Hoe weet ik dat mijn parkeersessie via nummerplaatherkenning gestart/gestopt is?
- Wat is nummerplaatherkenning en hoe werkt het?
- Hoe activeer ik nummerplaatherkenning?
- Wat doe ik als ik een garage binnen of buiten rijd?
- Wat als mijn sessie nog actief is wanneer ik de parking verlaten heb?
- Wat als mijn nummerplaat wordt herkend maar er toch een ticket wordt aangeboden?
- Kunnen meerdere accounts tegelijkertijd dezelfde nummerplaat activeren voor nummerplaatherkenning?
- Waar kan ik garageparkeren met 4411?
- Ik kan nummerplaatherkenning niet activeren, wat nu?
- Wat zijn tijdelijke voertuigen?