Als je nummerplaatherkenning niet kan activeren, gebruik je waarschijnlijk je telefoonfactuur als betaalmethode.
Helaas kan nummerplaatherkenning niet geactiveerd worden voor accounts met telefoonfactuur als betaalmethode. Die betaalmethode heeft namelijk een limiet, waardoor het niet mogelijk is een volwaardige parkeersessie te starten en te betalen.
Wil je toch gebruik maken van garageparkeren via nummerplaatherkenning, wijzig dan je betaalmethode naar betaling via bank-of kredietkaart. Klik hier voor meer info.
Indien je betaalmethode niet je telefoonfactuur is, kan je eerst via mijn.4411.be controleren of garageparkeren geactiveerd is.
- Log in op mijn.4411.be
- Klik op "Mijn profielgegevens"
- Onder "Beheer diensten" kan je zien of "Garageparkeren via nummerplaatherkenning" geactiveerd is
- Klik vervolgens op "Mijn voertuigen"
- Je kan daar "Garageparkeren via nummerplaatherkenning" activeren
22
-6
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 8 van 22
Artikelen in deze sectie
- Hoe weet ik dat mijn parkeersessie via nummerplaatherkenning gestart/gestopt is?
- Wat is nummerplaatherkenning en hoe werkt het?
- Hoe activeer ik nummerplaatherkenning?
- Wat doe ik als ik een garage binnen of buiten rijd?
- Wat als mijn sessie nog actief is wanneer ik de parking verlaten heb?
- Wat als mijn nummerplaat wordt herkend maar er toch een ticket wordt aangeboden?
- Kunnen meerdere accounts tegelijkertijd dezelfde nummerplaat activeren voor nummerplaatherkenning?
- Waar kan ik garageparkeren met 4411?
- Ik kan nummerplaatherkenning niet activeren, wat nu?
- Wat zijn tijdelijke voertuigen?