Controleer eerst of iemand anders gebruik gemaakt heeft van je voertuig met actieve nummerplaat. Een nummerplaat kan slechts op één account tegelijk geactiveerd zijn voor nummerplaatherkenning, de betaling verloopt dus ook steeds via het 4411-account waarop de nummerplaatherkenning voor een bepaalde plaat het laatst geactiveerd werd.
Heeft niemand anders je voertuig gebruikt?
Contacteer dan de aanbieder van de parkeergarage om via camerabeelden na te gaan wat er misgelopen is. Die camerabeelden kunnen enkel door de beheerder van de desbetreffende parking nagekeken worden.
- Q-Park: https://www.q-park.be/nl-be/klantendienst/open-parkeersessie-stoppen/
- Sint-Truiden parking GAZO & LAGO: parkeerwinkel@sint-truiden.be
- Sint-Truiden parking Stayen: communicatie@stayen.com
- Parking De Singel Antwerpen: ben.vandermueren@desingel.be
- P+R Parkings Antwerpen: antwerpen@parkeren.be
- Parking Firoel Antwerpen (Congresstraat): Info@parkingfiroel.be
- Parking Clemenspoort Gent: parking@clemenspoort.be
- Parking Campus en Place de La Digue Charleroi: comptabilite@rca.charleroi.be
- Parking De Bond Leuven: pw-debond@parkeren.be
- Parking Vaartkom Leuven: pw-leuven@parkeren.be
- Kroonparking Aalst: info@bonny.be
88
-64
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 12 van 88
Artikelen in deze sectie
- Hoe weet ik dat mijn parkeersessie via nummerplaatherkenning gestart/gestopt is?
- Wat is nummerplaatherkenning en hoe werkt het?
- Hoe activeer ik nummerplaatherkenning?
- Wat doe ik als ik een garage binnen of buiten rijd?
- Wat als mijn sessie nog actief is wanneer ik de parking verlaten heb?
- Wat als mijn nummerplaat wordt herkend maar er toch een ticket wordt aangeboden?
- Kunnen meerdere accounts tegelijkertijd dezelfde nummerplaat activeren voor nummerplaatherkenning?
- Waar kan ik garageparkeren met 4411?
- Ik kan nummerplaatherkenning niet activeren, wat nu?
- Wat zijn tijdelijke voertuigen?