Zoeken
Contacteer ons
English (BE)
Français (Belgique)
Hey, hoe kunnen we je helpen?
Terug naar de website
NL
EN
FR
4411 Help Center
Openbaar vervoer
NMBS
NMBS
Hoe koop ik een NMBS-ticket?
Open de 4411-app en klik op "NMBS-ticket". Kies een vertrekpunt en eind...
Hoe toon ik mijn ticket aan de controleur?
Je vindt je actief treinticket onder 'Actueel', klik dan op 'Toon ticket...
Wanneer koop ik mijn treinticket aan?
Het is verplicht dat je reeds een geldig ticket bezit vóór je in de trei...
Ontvang ik een aankoopbevestiging?
Na de aankoop vind je je NMBS ticket in de 4411-app onder de tab “Act...
Kan ik offline een ticket aankopen?
Nee, de aankoop van een ticket is enkel mogelijk indien je met het in...
Wat als mijn internetverbinding wegvalt?
Je reeds aangekochte tickets zijn ook offline beschikbaar onder de ta...
Wat als de batterij van mijn smartphone leeg is?
Probeer deze situatie zeker te vermijden. Je moet immers op elk moment e...
Kan ik mijn verhoogde tegemoetkoming gebruiken via de 4411-app?
Nee, het is helaas nog niet mogelijk om de verhoogde tegemoetkoming te g...
Kan ik een fiets meenemen?
Nee, het is momenteel nog niet mogelijk om via de 4411-app een ticket...
Kan ik een huisdier meenemen?
Nee, het is momenteel nog niet mogelijk om via de 4411-app een ticket vo...