Zoeken
Contacteer ons
English (BE)
Français (Belgique)
Hey, hoe kunnen we je helpen?
Terug naar de website
NL
EN
FR
4411 Help Center
Openbaar vervoer
De Lijn
De Lijn
Hoe koop ik een De Lijn-ticket via 4411?
Een ticket voor een enkele rit Open de 4411-app en klik op 'De Lijn-tic...
Wanneer koop ik mijn ticket aan?
Het is verplicht dat je reeds een geldig ticket bezit vóór je op de bus ...
Hoe toon ik mijn ticket aan de controleur?
Je vindt je actief De Lijn-ticket onder 'Actueel', klik dan op 'Toon tic...
Kan ik een ticket voor iemand anders kopen?
Ja, je kan een ticket aankopen voor iemand anders. Wanneer je een ticket...
Wat indien mijn internetverbinding wegvalt?
Je reeds aangekochte tickets zijn ook offline beschikbaar onder de tab “...
Wat als de batterij van mijn smartphone leeg is?
Probeer deze situatie zeker te vermijden. Je moet immers op elk moment e...
Kan ik offline een ticket aankopen?
Nee, de aankoop van een ticket is enkel mogelijk indien je met het inter...