Als je geen sms-bevestiging ontvangen hebt, kan dat meerdere redenen hebben:
- Door via sms met 4411 te parkeren, worden er extra kosten gemaakt bovenop je telecomabonnement. Vraag bij je provider na of zij dat toelaten. Mogelijk blokkeren zij het sms-verkeer van en naar 4411.
- Misschien heb je in het verleden aangegeven dat je geen bevestigingen meer wilt ontvangen. Om dat te annuleren en de bevestigingsberichten opnieuw te ontvangen, stuur je simpelweg de code "C1" naar 4411.
- Heb je de bevestigingsberichten niet uitgeschakeld? Raadpleeg dan de de status van je parkeersessie door de code "i" naar 4411 te sturen. Je ontvangt dan automatisch een bericht met je huidige parkeerstatus.
Heb je geen bevestiging ontvangen en lukt het niet je sessie te starten? Neem contact op met onze klantendienst voor verdere hulp.
Wist je dat 4411 ook een app heeft? Via deze link vind je de voordelen van de 4411-app tegenover parkeren via sms.
78
-18
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 30 van 78
Artikelen in deze sectie
- Wat als het bedrag van de parkeersessie niet klopt?
- Ik word aangerekend voor een sessie die ik niet heb uitgevoerd, wat nu?
- Hoe kan ik een parkeersessie starten en stoppen via sms?
- Kan ik een vorige parkeersessie herstarten?
- Wat moet ik doen als ik geen sms-bevestiging ontvang?
- Kan ik informatie krijgen over een lopende parkeersessie?
- Hoe kan ik een parkeersessie stoppen als er meerdere sessies actief zijn?
- Wat zijn de kosten voor sms-parkeren?
- Hoe schakel ik bevestigingsberichten uit van 4411?
- Kan ik sms-parkeren in Nederland?