Controleer eerst de sms'en die je verstuurd hebt. Dat kan al heel veel problemen oplossen.
Sessies kunnen we helaas niet terugbetalen. De nummerplaat hoorde op het moment van de sessie bij je account en we zijn contractueel verplicht om de bedrag van de sessies aan de steden door te storten.
Veelgemaakte fout
Soms sms je enkel de zonecode naar 4411. Dan neemt het systeem de nummerplaat die je bij je laatste sessie gebruikt had.
Let op: indien je enkel de zonecode sms'te, kan het systeem een foute nummerplaat genomen hebben. Je kan dan dus een boete krijgen. Indien je een boete hebt gekregen, moet je de organisatie die die boete heeft uitgeschreven, contacteren. Meer info over boetes vind je hier.
21
-7
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 7 van 21
Artikelen in deze sectie
- Wat als het bedrag van de parkeersessie niet klopt?
- Ik word aangerekend voor een sessie die ik niet heb uitgevoerd, wat nu?
- Hoe kan ik een parkeersessie starten en stoppen via sms?
- Kan ik een vorige parkeersessie herstarten?
- Wat moet ik doen als ik geen sms-bevestiging ontvang?
- Kan ik informatie krijgen over een lopende parkeersessie?
- Hoe kan ik een parkeersessie stoppen als er meerdere sessies actief zijn?
- Wat zijn de kosten voor sms-parkeren?
- Hoe schakel ik bevestigingsberichten uit van 4411?
- Kan ik sms-parkeren in Nederland?