Via de 4411-app kan je verschillende parkeermeldingen instellen, lees hier hoe je dat doet.
Staan je meldingen correct ingesteld, maar ontvang je toch geen notificaties van ons?
➡️ Het kan zijn dat de energiebesparing op je gsm verhindert dat de parkeermeldingen correct verschijnen. Zo controleer je je gsm-toestel:
Apple (iOS):
- Energiebesparingsmodus uitschakelen: Ga daarvoor naar: "Instellingen > Batterij"
- Sta "Ververs op achtergrond" toe: Ga daarvoor naar: "Instellingen > 4411"
Android:
- Batterijbesparingsmodus uitschakelen: Ga daarvoor naar "Instellingen > Batterij"
- Batterijmanagement: Androidtoestellen kunnen ervoor zorgen dat tijdelijk ongebruikte apps niet meer automatisch op de achtergrond werken. Dat kan verhinderen dat de 4411-meldingen ook niet correct op je gsm-toestel doorkomen. Voor de meeste toestellen kan je dat terugvinden onder: "Instellingen > apps > 4411 > batterij".
Indien je bovenstaande instellingen hebt nagekeken en je nog steeds geen meldingen van 4411 ontvangt, vragen we je vriendelijk om voor verdere informatie contact met de fabrikant van het gsm-toestel op te nemen.
40
-20
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 10 van 40