Ik ontvang geen meldingen, wat nu? Ik ontvang geen meldingen, wat nu?

Ik ontvang geen meldingen, wat nu?

Via de 4411 app kan je verschillende parkeermeldingen instellen, lees hier hoe je dat doet.

Staan je meldingen correct ingesteld maar ontvang je toch geen notificaties van ons?

➡️ Het kan zijn dat de energiebesparing op je GSM verhindert dat de parkeermeldingen correct verschijnen. Zo controleer je je GSM-toestel:

Apple (iOS):

  • Energiebesparingsmodus uitschakelen: Ga hier voor naar: "Instellingen > Batterij"
  • Sta ‘Ververs op achtergrond’ toe: Ga hiervoor naar: "Instellingen > 4411"

Android:

  • Batterijbesparingsmodus uitschakelen: Ga hiervoor naar "Instellingen > Batterij"
  • Batterijmanagement: Android toestellen kunnen ervoor zorgen dat tijdelijk ongebruikte apps niet meer automatisch op de achtergrond werken. Dit kan verhinderen dat de 4411 meldingen ook niet correct doorkomen op je GSM-toestel. Voor de meeste toestellen kan je dit terugvinden onder: "Instellingen > apps > 4411  > batterij".

Indien je bovenstaande instellingen hebt nagekeken en je nog steeds geen meldingen van 4411 ontvangt, vragen we je om contact op te nemen met de fabrikant van het GSM-toestel voor verdere informatie.