Ik ontvang geen meldingen, wat nu? Ik ontvang geen meldingen, wat nu?

Ik ontvang geen meldingen, wat nu?

Via de 4411-app kan je verschillende parkeermeldingen instellen, lees hier hoe je dat doet.

Staan je meldingen correct ingesteld, maar ontvang je toch geen notificaties van ons?

➡️ Het kan zijn dat de energiebesparing op je gsm verhindert dat de parkeermeldingen correct verschijnen. Zo controleer je je gsm-toestel:

Apple (iOS):

  • Energiebesparingsmodus uitschakelen: Ga daarvoor naar: "Instellingen > Batterij"
  • Sta "Ververs op achtergrond" toe: Ga daarvoor naar: "Instellingen > 4411"

Android:

  • Batterijbesparingsmodus uitschakelen: Ga daarvoor naar "Instellingen > Batterij"
  • Batterijmanagement: Androidtoestellen kunnen ervoor zorgen dat tijdelijk ongebruikte apps niet meer automatisch op de achtergrond werken. Dat kan verhinderen dat de 4411-meldingen ook niet correct op je gsm-toestel doorkomen. Voor de meeste toestellen kan je dat terugvinden onder: "Instellingen > apps > 4411 > batterij".

Indien je bovenstaande instellingen hebt nagekeken en je nog steeds geen meldingen van 4411 ontvangt, vragen we je vriendelijk om voor verdere informatie contact met de fabrikant van het gsm-toestel op te nemen.