Facturatiemogelijkheden PRO-account Facturatiemogelijkheden PRO-account

Facturatiemogelijkheden PRO-account

De afrekening gebeurt bij een PRO-account maandelijks via één afschrift, waarop een detail van het verbruik is te zien, onderverdeeld per gsm-nummer. De betaling verloopt steeds via kredietkaart of domiciliëring. 

1. Betalen via kredietkaart

Koppel je VISA of Mastercard aan het PRO-account en het verbruik zal maandelijks gebundeld worden en van de gekoppelde kredietkaart worden ingehouden.

  1. Kies als betaalmethode ‘kredietkaart
  2. Selecteer het type kredietkaart: Visa of Mastercard
  3. Vul je kredietkaartgegevens in en klik op ‘betaalmethode wijzigen’
  4. Je zal worden doorverwezen naar je bankinstelling om de registratie te voltooien

Let op: Het koppelen van een kredietkaart via VPN-verbinding kan problemen geven. Ook bepaalde pop-upblockers kunnen het koppelingsproces hinderen. Kijk dus zeker even na of er geen VPN of pup-upblocker actief is.

Payment-method-card-NL.png

2. Betalen via bankkaart

Koppel een debetkaart aan het PRO-account en het verbruik zal maandelijks gebundeld worden en van de gekoppelde bankrekening worden ingehouden.

  1. Kies als betaalmethode ‘bankkaart’ of ‘betalen via bankrekening
  2. Vul je gegevens in en klik op ‘betaalmethode wijzigen’
  3. Je zal worden doorverwezen naar onze betaalpartner om het mandaat te ondertekenen.

De betaling via gsm-factuur kan helaas niet voor een PRO-account worden aangeboden.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 49 van 164
Contacteer ons