Probeer deze situatie zeker te vermijden. Je moet immers op elk moment een geldig vervoersbewijs aan de treinbegeleider kunnen tonen.
Indien je batterij leeg is, zal de treinbegeleider een verzoek tot regularisatie opmaken. Indien je binnen de 14 kalenderdagen (inclusief de datum van de controle) bij de NMBS-klantendienst aantoont dat je een geldig ticket in de 4411-app had, wordt je dossier in orde gemaakt.
Meer info kan je terugvinden op de website van de NMBS (www.nmbs.be).
7
3
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 5 van 7
Artikelen in deze sectie
- Hoe koop ik een NMBS-ticket?
- Hoe toon ik mijn ticket aan de controleur?
- Wanneer koop ik mijn treinticket aan?
- Ontvang ik een aankoopbevestiging?
- Kan ik offline een ticket aankopen?
- Wat als mijn internetverbinding wegvalt?
- Wat als de batterij van mijn smartphone leeg is?
- Kan ik mijn verhoogde tegemoetkoming gebruiken via de 4411-app?
- Kan ik een fiets meenemen?
- Kan ik een huisdier meenemen?