Via de 4411-app
Download hier de 4411 applicatie gratis en open deze. Klik op 'Registreer hier'. Volg daarna de gevraagde stappen en vul je gegevens in. Het registratieproces eindig je met een betaalmethode toe te voegen. Hier kan je kiezen uit het koppelen van je bank-, kredietkaart of betalen via je telefoonfactuur (Proximus, Scarlett & Orange-abonnees). Daarna kan je eenvoudig van start gaan met parkeren.
Via SMS
Proximus, Scarlet of Orange-abonnee?
In dit geval is er geen registratie nodig. Start je parkeersessie eenvoudig door het versturen van de zonecode + jouw nummerplaat naar 4411 (bv: AN123 1AAA123). De afrekening gebeurt automatisch via jou telefoonfactuur.
Let op: Sommige abonnement laten het versturen/ontvangen van deze sms'en niet toe. Controleer dus zeker indien jouw abonnement dit toelaat.
Geabonneerd bij een andere telecomprovider?
Helaas zijn andere providers nog niet aangesloten bij 4411 en is het automatisch betalen via je telefoonfactuur hier niet mogelijk. We doen er uiteraard alles aan om zoveel mogelijk providers mogelijk te maken voor jullie.
Wens je toch liever te parkeren via SMS dan via App? Dan kan je onderstaande stappen volgen en jou inschrijven.
- Surf naar mijn.4411.be.
- Klik op ‘Account aanmaken’.
- Geef je gsm-nummer in, voltooi de captcha en klik op ‘Versturen’.
- Je ontvangt een code via sms. Geef deze in en kies een wachtwoord.
- Voltooi je accountgegevens en koppel een betaalkaart.
Je parkeergelden worden voortaan afgerekend via jouw gekoppelde betaalmethode. De sms kosten komen wel nog steeds terecht op jouw telefoonfactuur. (€ 0,15 per verzonden/ontvangen sms)
Via WEB
- Surf naar mijn.4411.be.
- Klik op ‘Account aanmaken’.
- Geef je gsm-nummer in, voltooi de captcha en klik op ‘Versturen’.
- Je ontvangt een code via sms. Geef deze in en kies een wachtwoord.
- Voltooi je accountgegevens en koppel een betaalkaart.