Hoe parkeer ik via het 4411 Pro-account? Hoe parkeer ik via het 4411 Pro-account?

Hoe parkeer ik via het 4411 Pro-account?

Wat is een 4411 Pro-account?

Een 4411 Pro-account is een zakelijk account waarmee je werkgever parkeerkosten voor medewerkers centraal kan beheren en betalen. Als je aan het Pro-account van je werkgever bent toegevoegd, kun je parkeersessies op kosten van je werkgever of jouw bedrijf starten via de 4411-app.

 

Hoe weet ik of ik ben toegevoegd aan een Pro-account?

Je ontvangt een bevestiging via sms zodra je werkgever je heeft toegevoegd. In de app zie je dan op het scherm waarop je een sessie start een extra betaalmethode verschijnen, meestal met de naam van je bedrijf (bijv. “Pro - Bedrijf  X”).

 

Hoe start ik een parkeersessie via het Pro-account?

Via de app:

  1. Open de 4411-app.

  2. Ga naar 'Parkeren'.

  3. Voer je zonecode in of gebruik je huidige locatie.

  4. Selecteer je nummerplaat (of voeg er één toe als dat nodig is).

  5. Bij de betaalmethode, onder je nummerplaat, kies je het Pro-account van je werkgever.

  6. Start de sessie. Je parkeerkosten worden nu automatisch doorgerekend aan je werkgever.

    Controleer altijd of het juiste betaalprofiel is geselecteerd vóór je op “Start” drukt!

Via sms:

Indien er een PRO-account beschikbaar is zal dit steeds automatisch als eerste aangesproken worden.

 

Wat met nummerplaatherkenning?

De sessie zal steeds toegewezen worden aan het account waarop de nummerplaatherkenning het recentst geactiveerd werd voor de desbetreffende nummerplaat.

 

Wat als ik per ongeluk via mijn EASY-account (privéprofiel) parkeer?

In dat geval wordt de sessie afgerekend met je persoonlijke betaalmethode (bijv. je gekoppelde bankrekening of gsm-factuur). Neem contact op met je werkgever om te kijken of er interne terugbetalingsprocedures zijn.

 

Kan ik wisselen tussen Easy- en Pro-account?

Ja. Bij het starten van elke parkeersessie kies je welk profiel je gebruikt. Je kunt dus per sessie beslissen of je privé of via het Pro-account parkeert.

 

Ik zie het Pro-account niet in de app. Wat nu?

  1. Controleer of je bent ingelogd met het gsm-nummer dat toegevoegd werd aan het PRO

  2. Zorg dat je de laatste versie van de 4411-app gebruikt.

  3. Vraag je werkgever of je correct bent toegevoegd.

  4. Nog steeds problemen? Neem contact op met de 4411-klantendienst.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 3 van 3
Contacteer ons