Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen? Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?

Hoe kan ik mijn betaalmethode aanpassen?

Je kan je betaalmethode aanpassen in de 4411-app of via mijn.4411.be.

Via de 4411-app

  1. Ga in de app naar "Account" en kies voor "Betaalmethode"
  2. Kies je gewenste betaalmethode en vul de gegevens in

NL.png

Via mijn.4411.be

  1. Log in en klik links op "Mijn betaalmethode"
  2. Kies je gewenste betaalmethode en vul de gegevens in

Ben je Proximus, Telenet, Base, Scarlet of Orange-abonnee?

Dan kan je je kosten laten verrekenen via je gsm-factuur. Ga zeker even na bij je provider of je abonnement een koppeling met 4411 toelaat.
➡️ Let op! Om voor deze betaalmethode te kunnen kiezen, moet je saldo op €0,00 staan, er mag dus geen openstaand bedrag meer op je account staan. Wacht tot je eerstvolgende afschrift betaald is en wijzig dan je betaalmethode. Meer info over overschakelen naar betalen via GSM-factuur vind je hier.